Egy hatékony, korszerű adatellenőrzési rendszer

AZ Ügyletkötések BIZTONSÁGA

ÉS

A HUMÁNKOCKÁZAT CSÖKKENTÉSE ÉRDEKÉBEN,

 

Irodánk, a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatalával (KEK KH) együttműködve megkezdte egy teljes körű on-line számítógépes rendszer működtetését és folyamatos fejlesztését.
A rendszer alkalmas arra, hogy a személyes adatok, a személyazonosságot igazoló okmányok és a gépjárművek adatainak ellenőrzésével a kockázatokat a minimálisra csökkentsük, kiszűrjük a visszaélési, csalási szándékokat, felderítsük a törvényellenes cselekedeteket.

A KEK KH által kiadott hatósági engedélyei alapján, a nyilvántartásokból közvetlen számítógépes kapcsolat (on-line) igénybevételével az adatok ellenőrzésének eredményeit akár néhány másodperc alatt a megbízó képernyőjén megjelenítjük.

 

  1. A személyes adatok ellenőrzése esetében megválaszolásra kerül, hogy a közölt adatok valósak-e, és a nyilvántartásban lévővel megegyeznek-e.
  2. A személyazonosító okmányok (személyi igazolvány, útlevél, vezetői engedély, tartózkodási engedély és letelepedési engedély) ellenőrzése esetében az okmány érvényességére vonatkozóan adandó válaszok (a kiállítás időpontjától kezdve):
  3. Gépjárművek esetében a tulajdonos vagy üzembentartó adatai.